Isnin, 24 Disember 2012

Kejohanan Boling AAT & DCA 2012

Pada 23 Disember 2012, berlangsungnya Kejohanan Boling antara AAT dan DCA bertempat di Ole-Ole Bowling, Monterez Golf Club Subang. Main Boling kat sini rasa tenang ajer sebab jauh dari kesibukan kota. Almaklumlah kawasan Golf.

Ini adalah kali kedua pertandingan boling pada tahun ini, pada awal tahun dan penghujung tahun...kali ini team aku terdiri daripada,. nak tahu kenalah lihat gambar di bawah..

Harap-harap Team kali ni leh dapat kejatuhan pin yg banyak..
Maka berlangsunglah kejohanan ini yang bermula pada jam 1030am, masa sibuk membaling bola lupa lak nak amik gambar. So kali ini tiadalah gambar semasa pertandingan. Jangan marah...

Tempat ke dua individu wanita di menangi oleh...saya...lalalalala
Biasalah kan semasa di umumkan tempat ke lima individu wanita dengar jumlah pun dah agak dah, pasti leh menang punya. Sampailah ke tempat kedua,..tak ada nama orang lain dah yang nak di panggil. Nama teman ler...sambil di eskot oleh putera bongsu...


Inilah pemenang individu wanita.
Akak kat atas ni memang champion giler dia main boling. Sekali hayun dah 10 pin jatuh. So lepas ni klu nak kalahkan akak ni nampaknya kena traning lebih lah. Setiap hari Jumaat Long Lunch kena gi Summit lah...huhuhu..traning boling.

Berikut adalah gambar-gambar kumpulan yang menang, kumpulan kami kalah sikit ajer...

Tempat ke lima berkumpulan.

Tempat ke empat berkumpulan

Tempat ke tiga berkumpulan...Tahniah...

Tempat ke dua berkumpulan...

Dan Juara pada kali ini,..sekalung tahniah...

Walaupun kumpulan ini tidak mendapat tempat, tapi senyuman tetap memikat.
Adat pertandingan, ada yang menang dan ada yang kalah, biarpun kalah tapi yang penting perhubungan yang akrab di antara AAT dan DCA yang bekerja di bawah satu bumbung berkekalan. Sekurang-kurangnya berpeluh sikit baru badan sihat dan unggul. Bila dah penat bekerja sekali-sekala buat kejohanan seperti ini maka kuranglah tekanan kerja.

Akhir kata, jumpa lagi di tahun 2013 jika panjang umur. Insyallah.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan